20-06-2022

O grupo Rede participa na xuntanza de consorcio do proxecto H2020 4I-Traction en Berlín

O grupo Rede participa na xuntanza de consorcio do proxecto H2020 4I-Traction celebrada en Berlín os días 16 e 17 de xuño. O evento contou coa representación de tódolos socios do proxecto: Ecologic Institut (Coordinador), Climate Analytics, Vrije Universiteit Brussel, Uiveristy of Eastern Finland, Institute for Climate Economics, CE Delft, Wageningen University, Wise Europa e o grupo Rede da Universidade de Vigo.

Durante a reunión, a primeira que se puido celebrar presencialmente, analizáronse os avances no proxecto durante o primeiro ano de execución e levouse a cabo a planificación estratéxica das próximas actividades para alcanzar os obxectivos marcados.

Un elemento chave do debate foi a valoración de como condicionarán os efectos da guerra en Ucraína, especificamente no ámbito enerxético,  as políticas climáticas da UE. Neste senso, exponse o reto de como compatibilizar o avance cara a unha maior autonomía enerxética e ao mesmo tempo a progresiva eliminación do uso de combustibles fósiles, necesaria para acadar o obxectivo de neutralidade climática para 2050.

cb-enabled